Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Kjempeflink gynekolog

Lege: Martin Andresen Skrevet

Rolig, lyttende og forståelsesfull, helt klart den beste gynekologen jeg har vært hos. God greie på infertilitet.

Anbefales

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Å bli møtt med respekt og tatt på alvor i en vanskelig situasjon er noe man håper på i møte med en gynekolog. Det ble jeg hos Anne Cecilie Hallquist. Rolig og behagelig vesen, lyttende, varsom og ivaretakende. Hennes faglige dyktighet er utvilsom, og hun er rådgivende uten å overkjøre. Mine beste anbefalinger!

Sympatisk og vennlig.

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

jeg var redd og urolig når jeg kom til konsultasjonen, men hun var veldig rolig og forståelsesfull og fortalte hele tiden hva hun gjorde. Jeg slappet av og fikk god informasjon.

Flott gynekolog

Lege: Martin Andresen Skrevet

Ble henvist videre til Andresen i forbindelse med innsetting av spiral, noe jeg grudde meg veldig til i forkant. Dette viste seg å ikke være noe problem med en så kompetent lege. Han var rolig, lyttende og den beste gynekologen jeg har vært borti!

Vil gi mine varmeste anbefalinger.

Min faste og beste gynekolog

Lege: Martin Andresen Skrevet

Jeg har brukt Martin Andresen som fast gynekolog i over 10 år nå. Meget fornøyd med han da han er tillitsfull, dyktig, informativ og hyggelig. Føler meg alltid tatt godt hånd om. Virkelig en jeg vil anbefale videre til andre.