Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Meget erfaren lege

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Dr, Foss er vennlig, kunnskapsrik, stiller de riktige spørsmål, rask og sikker diagnose med tydelige råd om den nøvendige behandling og oppfølging. Han er en førsteklasses lege !

Respektløs og hardhendt

Lege: Birgitte Aspenes Janson Skrevet

Den verste opplevelsen jeg har hatt hos gynekolog ( Birgitte Janson Aspenes ) noensinne. Hun evnet ikke å lytte hva jeg ønsket og forsøkte lenge å presse meg til å gå på p-pillen. Hun sa blant annet "så du foretrekker å dra på legevakta annen hver måned" da jeg har sterke mensensmerter. Hun virket ikke å forstå at jeg ønsket grundig utredning av endometriose før jeg begynner å proppe kroppen full av hormoner (som ofte ikke hjelper). Hun mente at hvis man husket å pusse tennene hver dag, så kunne man også ta en pille(?). Aldri blitt snakket til på en sånn måte av en lege før - for hun snakket TIL meg, og ikke MED meg. Ved selve undersøkelsen var hun ekstremt hardhendt, en enkel ultralyd gjorde ekstremt vondt og hun forklarte ingenting og ga meg heller ingen "heads-up" når hun tok celleprøve. Jeg har tatt celleprøve før og denne gangen hadde jeg vondt i dagevis i etterkant og var ekstremt rystet over behandlingen jeg fikk. Jeg kommer aldri til å sette min fot innenfor Volvat Nationaltheateret igjen.

Kompetent og handligsfør

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Kan anbefales på det sterkeste, gir meget rask og god oppfølging med høy kompetanse. Full tillitt til ham.

Høy kompetanse og sosialt intelligent

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Det første møtet er tillitsskapende hvor du blir lyttet til og får god tid til å forklare din situasjon og Roger framtrer som en kognitiv autoritet innenfor sitt fagfelt.
Tillitsskapende og vil ditt beste.

Veldig flink

Lege: Drude Høyersten Colom Skrevet

Fikk laserbehandling mot min utrolig plagsomme rosacea hos Drude med overraskende gode resultater. Anbefaler!