Volvat Oslo - Nationaltheateret

Stortingsgata 30 0161 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Nationaltheateret

Flink, hyggelig og profesjonell

Lege: Birgitte Aspenes Janson Skrevet

Veldig flink, hyggelig, profesjonell og ordentlig gynekolog som tok seg tid til å samle informasjon, samt å svare på mine mine spørsmål. Følte meg godt ivaretatt hos gynokolog Birgitte L. Aspenes.

Skuffende

Lege: Erik Rokkones Skrevet

Var hos denne legen med en lidelse og trodde jeg var i beste hender. "Aldri sett maken" - sier den 68-år gamle, presumtivt erfarne legen. Fikk råd om en behandling som gjorde vondt verre, og ble tydelig irritert da jeg søkte hjelp annetsteds. Fra å gi et trygt og godt førsteinntrykk ble dette en skuffende legeopplevelse.

Litt lei og uinteressert

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Nå er det blitt slik at man kun får 15 min på Volvat når man bestiller legetime, og det funker veldig dårlig for denne legen. Det blir bortkastede penger, man rekker ikke en ordentlig undersøkelse. Han er åpenbart flink men tror dette går for fort for han og han rekker ikke over. Kommer til å styre unna i fremtiden.

Kunnskapsrik, ærlig og hyggelig

Lege: Drude Høyersten Colom Skrevet

Drude «overbehandler» ikke sine pasienter. Hun er ærlig på hva hun anbefaler og hva som er urealistisk, unødvendig, for tidlig etc.
Dersom du ønsker trygg og kompetent behandling som hjelper deg til å bevare et best mulig - og samtidig naturlig - utseende, så er Drude legen for deg. Det koster kanskje litt ekstra, men hvem vil risikere skader eller uheldig resultat i ansiktet for å spare noen kroner?
Ps: ikke gå til Drude hvis du ønsker «Dolly-lepper» eller å ligne på Cat-woman!

Meget erfaren lege

Lege: Aksel Espen Foss Skrevet

Dr, Foss er vennlig, kunnskapsrik, stiller de riktige spørsmål, rask og sikker diagnose med tydelige råd om den nøvendige behandling og oppfølging. Han er en førsteklasses lege !