Gjerdrum legesenter

Telefonnummer66 10 63 2066 10 63 ...
Nystuen 1D 2022 Gjerdrum

Siste vurderinger av behandlere ved Gjerdrum legesenter

Dårlig lytter

Lege: Magnus Sæves Skrevet

Etter å ha fått Magnus Sævnes som min fastlegen har jeg for første gang følt meg til side satt. Han har allerede bestemt seg for behandlingsplan videre, når jeg er uenig må jeg kverulere. Han er alltid forsinket.

Utrolig

Lege: Kari Thori Kogstad Skrevet

Faglig dyktig, effektiv og veldig hyggelig. Føler hun oppriktig bryr seg. Kunne ikke fått en bedre lege! Føler oss trygge og godt ivaretatt. Flink med barn

God og flink lege

Lege: Ronny Andreas Hage Skrevet

Flink til å lytte, og har tid til pasientene (noe som dessverre går utover ventetiden for de etter noen ganger). Følger opp og stiller stort sett forberedt til time. Flink med å henvise og ta de rette prøvene, stille de rette spørsmålene for diagnose. Kan være noe ventetid på å få time (dersom ikke akutt), men det ordner seg som regel innen minnelig tid.

Veldig behagelig og utrolig dyktig. Anbefales på det sterkeste!!

Lege: Sonja Natasha Pettersen Skrevet

Hun er punktlig og virker ærlig interessert i meg som pasient. Hun ser meg som et helt menneske som hun virkelig ønsker å hjelpe. Kan ikke si annet enn at hun får min beste anbefaling, og hun er veldig interessert i samarbeid, noe jeg følte glapp i kommunikasjonen med min forrige på huset. Hun tar de blodprøvene som anbefales, og hun ringte meg privat i dag for å komme å ta en ny, da stoffskiftet var i ulage. og hun lytter...ikke bare hører etter. Veldig glad for å ha fått byttet, for jeg har dessverre hatt noen måneder inn og ut av sykehus, så nå blir det vei i vellinga. og hun samarbeider tett med de forskjellige instansene. Jeg har et komplekst sykdomsbilde som krever ekstra oppfølging, og der er hun en ener!!!

Ikke min type lege

Lege: Christian Wirsching Skrevet

Jeg liker dårlig å komme med kritikk,- men føler at dette er berettiget. Har opplevd at han ikke lytter til meg som pasient, og at ting og undersøkelser ikke ble fulgt opp, har noen krevende diagnoser som må følges hyppig opp og som dessverre glapp lit pga stor arbeidsmengde. Spesielt medisinoppfølgingen setter jeg et stort spm.tegn ved, det ble bare konferert med andre kolleger som ikke kjenner meg som person, og det synes jeg er trist for han er en hyggelig lege og sikkert god i jobben sin,- men det var ikke noe kjemi. Alt jeg har skrevet her, har jeg også sagt direkte til ham. Det er viktig å se HELE personen og ikke henge seg opp i medisineringen min som jeg har brukt i flere år, men har nå fått ny fastlege ved det samme kontoret, og hun er veldig oppmerksom på hele meg, og jeg føler meg godt ivaretatt her i den fantastiske kommunen Gjerdrum som både jeg og min mann har besøk av daglig, så det er tommelen opp for hjemmetjenesten her. De er suverene.