Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Betryggende og tillitsfull

Lege: Martin Andresen Skrevet

Tok seg god tid til å informere og trygge meg, både før og etter GU. Tok mine redsler på alvor og roet meg ned. Veldig dyktig lege, anbefales!

Behagelig og tryggende

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Jeg har opplevd Elin som en svært betryggende person, som ufarliggjør det ubehaget mange synes det er å gå til gynekolog. Jeg har vært hos Elin opptil flere ganger. Hun forklarer steg for steg hva hun kommer til å gjøre, og gir gode råd i forbindelse med problemer/sykdommer.

Lun og god person som jeg absolutt kan anbefale videre.

Opplever dog noen av resepsjonsdamene/telefondamene som noe krasse, og det kan enkelte ganger være litt vrient å få bestilt time. Når du først kommer inn til Elin er hun mer enn behjelpelig med å skaffe ny time. Vet du derfor at du trenger ny time, bestill før du går ut av døren hennes.

Rolig og sinding dame

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Lytter og hjelper. Jeg ser ingen grunn til å skifte lege... det skulle være fordi hun er ettertraktet og du må vente på time?!

Dyktig og respektfull

Lege: Martin Andresen Skrevet

Grunnet PCOS og ønske om å bli gravid ble jeg henvist til Andresen. Han er profesjonell og har et behagelig vesen. Jeg oppfatter han ikke som dømmende og uvillig til å hjelpe til tross for at jeg er overvektig. Jeg har vært igjennom et par undersøkelser og behandlinger hos ham, og han er effektiv og dyktig. Han informerer også godt. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

Diskret og kunnskapsrik

Lege: Martin Andresen Skrevet

Følte meg i gode hender hos Martin, han tok meg på alvor og svarte grundig på spørsmålene jeg hadde. Et par måneder etter konsultasjon hadde jeg behov for å snakke med han igjen da problemet mitt residiverte, og da kunne jeg ringe han i telefontiden (kun en dag i uka, og veldig kort vindu å ringe i). Han fornyet resepten min i samme øyeblikk, veldig enkelt og tidsbesparende å slippe en ny konsultasjon.