Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Omsorgsfull og flink

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Elin har vært min gynekolog i litt over ett år nå. Hun har gitt god informasjon under konsultasjoner og fulgt opp med telefonsamtaler i ettertid da jeg fikk påvist moderate celleforandringer og derfor har gjennomført konisering. Hun er forsiktig, lyttende og gir konkret informasjon. Jeg opplever at hun har sett meg og hatt tid til meg under mine besøk. Bedre gynekolog skal du lete lenge etter!

Uinteressert og firkantet

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Hun snakket bare om ett av flere problemer som har plaget meg, visste ikke empati og mente at det var unødvendig i min tilfelle å gå til en spesialist.

Trygg og rolig

Lege: Martin Andresen Skrevet

Ble veldig godt tatt imot, håndtert profesjonelt og behjelpelig. Følte meg ti ganger tryggere på vei ut, enn da jeg ankom bygget.

Rolig, vennlig, virker profesjonell

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Var til kontroll hos Elin Ø. for andre gang (febr. 2019), og har begge gangene opplevd henne som en vennlig og grei gynekolog. Hun tar seg tid til å forklare hva hun gjør i løpet av undersøkelsen, og virker generelt profesjonell. Jeg er godt fornøyd!

Varm, menneskelig, hensynsfull og dyktig

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Jeg er SÅ glad for å ha Anne Cecilie som min gynekolog, hun har alltid tatt meg på alvor, vært varm og rolig. Og ved behov, stiller hun opp og gjør "det lille ekstra". Eneste minus er lang ventetid, men slik er det i det offentlige, og det er supert at dyktige folk som henne faktisk jobber i det offentlige. De ansatte i resespsjon/sentralbord er utrolig hyggelige og forståelsesfulle. Når jeg har ringt med spørsmål som haster, har de sjekket og ringt meg tilbake samme dag. Fantastisk service! Lokalene er også så flotte. Jeg unner alle en gynekolog som henne, og vil også anbefale Smestadgynekologene generelt.