Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Trygg og omtenksom

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Etter å ha fått påvist alvorlig celleforandring og blitt operert for dette, flyttet jeg og skulle ha min første G.U. + ny celleprøve hos Elin. Hun lå langt bak skjema denne dagen pga en akuttpasient som var kommet inn tidligere på dagen, men tok seg god tid til å lytte til meg og spør om min bakgrunn. Hun viste ingenting om meg før denne timen. Jeg har en noe spesiell bakgrunn hvor blant annet en gynekolog må ta ekstra hensyn. Hun forklarte alt underveis, undersøkelsen gikk raskt og prøvene ble tatt. Elin var varm, omsorgsfull og tydelig.

Kunnskapsrik, men ikke forsiktig

Lege: Ove Andreas Mortensen Skrevet

Jeg ble henvist hit for å ta vevsprøve etter at den rutinemessige celleprøven viste tegn til celleforandringer. Dette var første gang jeg var hos gynekolog. Jeg opplevde dr. Mortensen som uforsiktig i undersøkelsen, og han forklarte ingenting underveis. Han virker dog svært kunnskapsrik og jeg har stor tillit til at jeg får korrekt behandling, men jeg savner mer ro, forklaring og at han tar tid til å gjøre undersøkelsen på en så lite ubehagelig måte som mulig.

Trygg og helt fantastisk! Utrolig kunnskapsrik.

Lege: Ove Andreas Mortensen Skrevet

Trygg og helt fantastisk! Utrolig kunnskapsrik. Aldri følt meg så godt behandlet hos en gynekolog som hos Ove Mortensen!

Inngir tillit

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

Veldig fin lege som lyttet og stilte relevante spørsmål. Hun klarte å overtalte meg til å endelig tørre å fjerne en gammel spiral.

Veldig trygg og flink!

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Var hos dr. Ødegaard i forbindelse med en vevsprøve. Hun var veldig blid og hyggelig, samtidig som hun forklarte nøye hva hun gjorde og fikk meg til å føle meg trygg. Hun er ganske direkte, som kanskje noen opplever ubehagelig, men jeg likte at hun sa det som det var, uten å gå rundt grøten. Jeg hadde den siste timen for dagen, og opplevde derfor ikke at hun stresset, slik jeg ser andre mener hun kan gjøre.En veldig positiv opplevelse, og jeg følte meg godt ivaretatt og oppfulgt!