Smestadgynekologene

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Smestadgynekologene

Lyttende, erfaren og kunnskapsrik

Lege: Martin Andresen Skrevet

Vært fast hos han i 6 år. Alltid hatt bare gode opplevelse. Kommer til å gå til han så lenge jeg kan

Romig, trygg, kunnskapsrik og tilittsvekkende

Lege: Anne Cecilie Hallquist Skrevet

En lege jeg varmt kan anbefale! Tar seg tid til å lytte, er rolig av natur, og åpenbart faglig dyktig!

Hyggelig og entusiastisk!

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Jeg har hatt flere konsultasjoner hos Elin Ødegaard, og opplever at hun tok meg på alvor med en gang, var hyggelig og opptatt av å hjelpe meg! Jeg har vært og er svært fornøyd med behandlingen jeg har fått hos henne!! Jeg kan anbefale Elin Ødegaard på det varmeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Martin Andresen Skrevet

Veldig hyggelig mann som man får en trygghet følelse av. Stoler på hans evalueringer og er veldig glad for at Martin var min gynekolog

Profesjonell og vennlig

Lege: Elin Ødegaard Skrevet

Opplevde henne som vennlig og profesjonell. Utførte G.U. på en meget varsom og god måte- informerte underveis og forklarte hva hun fant på ultralyd. Var rask og effektiv uten at jeg fikk følelsen av at hun hadde dårlig tid eller hastet. Var ærlig og ga informasjon uten å holde noen moralpreken eller være ufin- som jeg ser enkelte opplever. Kjenner meg ikke igjen i de negative tilbakemeldingene. Ga god info rundt min tilstand og svarte på det jeg lurte på.