SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Kunnskapsrik, trygg og dyktig

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Sara Grodås er en lege jeg varmt kan anbefale til andre studenter i Oslo. Hun er svært kunnskapsrik, vennlig og formidler sin kunnskap på en skikkelig god måte.

Imøtekommende

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Følte meg sett og ivaretatt. Fikk alltid hjelp og en god samtalepartner når behovet for det var tilstede.
Synd for vårt nærområdet at hun sluttet. Anbefales

Fornøyd, men lang ventetid

Lege: Kristina Sigrid Spro Skrevet

Det er lang ventetid, kan tenke rundt 1 måned, kanskje mer for å få time.
Veldig bra tilbud for studenter.

Direkte, forståelsesfull og behagelig

Lege: Aida Kevelj Klafstad Skrevet

Veldig fornøyd med første møte med Aida. Hun fremstår lyttende og forståelsesfull, samtidig som hun forklarer godt og gir tydelige råd og gode forklaringer. En av de beste fastlegetimene jeg har vært på.

Det tar litt tid å komme gjennom telefonkøen, men SIO har en ordning der de ringer tilbake så du slipper å vente i telefonen.

Ventetiden for å få time kan være lang, som på de fleste legekontorer i Oslo. Jeg fikk en time etter 3 uker.

Lite empatisk

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Har hatt Henriksen som fastlege via SiO. Hun virker alltid stresset og har en nedlatende måte å snakke på. Jeg var hos henne for blodprøver etter en utfordrende periode med spiseforstyrrelser. Fikk som tilbakemelding at blodprøvene garantert kom til å være normale fordi jeg ikke var særlig tynn. Legen gjorde meg ukomfortabel hele timen, og mesteparten av tiden gikk med til at hun poengterte at jeg ikke virket å ha store nok utfordringer for å ha diagnosen spiseforstyrret. Dette var første møtet, noe som medførte at jeg alltid har gruet meg til å ta kontakt med fastlege.