SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

superfornøyd!

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Dr. Torset er en utrolig flink, oppmerksom lege som ser pasientene sine. Er utrolig fornøy med han, og han har hjulpet meg mye det siste året og tatt alle probleme mine seriøst og hvert til utrolig stor hjelp. kunne ikke hatt en bedre lege!

Veldig fornøyd

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Har bare hatt positive erfaringer med legen. Føler jeg blir tatt på alvor og han er lett å forholde seg til. Han bruker også tid på å sørge for at jeg forstår resonnement bak diagnose og/eller behandling, som jeg setter pris på.

Omtenksom og nøye

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Sara tar ordentlig vare på deg som pasient, er utrolig nøye(alle muligheter for sykdom undersøkes) og er lett å prate med.
Verken jeg, eller venninner som jeg har anbefalt Sara til, har noen gang hatt en så god lege før.

ikke anbefalt

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Veldig irriterende og ikke villig til å hjelpe. Vil ikke stille deg spørsmål for å hjelpe deg å diagonose sykdommen. Du vil bli snakket og snakket og det er det. Ingen hjelp og noen råd fra legen.

Dyktig

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Torseth er en dyktig lege, som jeg stoler på. Han er alltid hyggelig og tar meg på alvor. Han tar seg tid til å lytte og hjelper deg så godt han kan.