SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Omtenksom og nøye

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Sara tar ordentlig vare på deg som pasient, er utrolig nøye(alle muligheter for sykdom undersøkes) og er lett å prate med.
Verken jeg, eller venninner som jeg har anbefalt Sara til, har noen gang hatt en så god lege før.

ikke anbefalt

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Veldig irriterende og ikke villig til å hjelpe. Vil ikke stille deg spørsmål for å hjelpe deg å diagonose sykdommen. Du vil bli snakket og snakket og det er det. Ingen hjelp og noen råd fra legen.

Dyktig

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Torseth er en dyktig lege, som jeg stoler på. Han er alltid hyggelig og tar meg på alvor. Han tar seg tid til å lytte og hjelper deg så godt han kan.

En lege som tar deg på alvor

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Her blir man tatt på alvor. Jeg har stor tillit til at han, i samarbeid med pasient, søker å handle i tråd ned pasientens beste. Dyktig og bred kunnskap.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Er den enkleste oppsummeringen. Kathleen er en utrolig kul og genuint sympatisk dame. Det er ikke noe jeg vanligvis bryr meg så mye om, men hun er i særklasse. Mange leger har svingdører, inn og ut på 15 minutter, og man får ikke særlig hjelp. Hun bryr seg åpenbart om pasienten, og tar seg tid til å snakke med deg, og gir deg faktisk informasjonen du trenger. Jeg har bare brukt henne som allmennlege til videre henvisning, men hun har en praktisk forståelse av det ellers uoversiktelige helsesystemet som hun gjerne deler med deg.