SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Komplett lege

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Jeg har hatt dr Henriksen som fastlege i flere år. Jeg er kjempefornøyd. Hun lytter, hun handler og hun lager også sine egne antagelser.
Det siste synes jeg er en bra ting som bekrefter både at hun lytter og tenker på det du sier. En gang har det ført til at jeg fikk behandling der sykehuset ikke ville reagere (de syntes det ikke var noe og at jeg overdrev). Det viste seg at hadde ikke Henriksen reagert og krevd av sykehuset å ta noen ekstra undersøkelser av meg, måtte jeg legges inn på sykehus med et barn på 5 dager! Takket være henne slapp jeg unna relativt billig, go fikk behandling hjemme. Så jeg skjønner at noen kan oppleve henne som en som blåser opp ting, men jeg opplever det bare som om hun vil utelukke skumle ting så du virkelig kan slappe av og ikke bare gå hjem med en falsk følelse av at alt er ok.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Han fremstår som både profesjonell og hyggelig. Han gir alltid sin fulle oppmerksomhet virker veldig tilstede under konsultasjonene. Føler meg alltid sett, forstått og godt ivaretatt.

Ikke for deg som er opptatt av kommunikasjon

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Jeg har vært hos Torset fire gang med ulike plager, og vil anbefale ham til enhver som behøver en effektiv og ryddig lege. Den som er mer opptatt av å føle seg sett og hørt bør forøvrig heller gå til noen andre. Personlig har jeg følt meg liten og dum, både under og etter hver konsultasjon. Jeg opplevde at legen ikke tok meg på alvor.

Ikke bra i det hele tatt

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Sandvei er den mest problematiske legen jeg har vært borti. Han prater så lavt og utydelig at det er vanskelig å få tak i hva han prøver å si. I tillegg er han veldig uvillig til å hjelpe pasienten, eller å prøve å forstå hva som plager pasienten. Han provoserer og irriterer pasienten ved å ikke ta pasienten på alvor. Han har noe nyttig kunnskap om forhold rundt sykemelding men velger å provosere pasienten først.

Ikke fornøyd

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Har vært hos Henriksen for å ta celleprøve (ønsket kvinnelig lege), men det var ingen god opplevelse. Hun var ikke særlig nensom, og ikke god til å få meg til å slappe av eller å bli ubrydd av situasjonen. Hun ble lett distrahert, og når jeg stilte spørsmål svarte hun ikke på det jeg spurte om. Lite fornøyd og glad hun ikke er min fastlege.