SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Ikke bra.

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Jeg kom inn til denne legen fordi fastlegen min ikke hadde ledig den dagen. Hun skulle kun skrive en sykemelding til meg, og så hadde jeg tenkt å dra på trening, noe jeg måtte minne henne på tre ganger før jeg gikk derfra. Hun holdt meg igjen ved å drive såkalt enveiskommunikasjon og fronte sine meninger om min helse, noe jeg ikke ønsket råd om, (var helt frisk.) Jeg er nok ikke den første som har gått fra det kontoret med rødt ansikt og tårer av sinne i øynene. Hvis noen opplever ubehegalie tilsnakk så si ifra, til personen selv. Hun er sikkert flink i endel ting i faget sitt, men hun er langt ifra toppen av min liste for ønskede leger. -> Legen skal ivareta pasienten.

Han er nok den beste legen i byen

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Jeg var innom Torset da fastlegen min ikke hadde ledig tid. Dette har endret livet mitt. Endelig en lege som tar meg på alvor, setter igang konkrete tiltak, og følger meg opp. Han kan faget sitt, og er på kommunikasjon. Etter flere år med forskjellige leger som ikke tar meg på alvor, har jeg endelig blitt frisk.

Lytter ikke

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Dette er en av de verste legene jeg har hatt.. Han er dårlig på å lytte, dårligoppfølgning og gir aldri noen forklaring når han henviser.. Han bare er der på en måte i timen, han hjelper ikke noe bortsett fra å skrive sykemeldinger og resepter. Skikkelig skuffet. Han virker som en maskin, følelselsløs og likegyldig til hvordan du har det.

En bra lege

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Jeg hadde ikke ordnet med fastlege, men fikk raskt en time med Sandvei da jeg trengte det. En rolig og hyggelig lege. Han er grundig, stiller spørsmål og svarer utfyllende på alt jeg lurte på.

Dårlig tid og overkjørende

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Opplever at hun har dårlig tid og er mer opptatt av at jeg skal komme meg ut døren enn å lytte til hva jeg har å si. Føleler heller ikke at jeg kan ta opp alt jeg ønsker med henne, da hun ikke er åpen eller i møtekommende.