SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

En lege som virkelig ordner opp!

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Dr. Henriksen har vært til god hjelp, og kommet frem til diagnoser som tidligere leger ikke har funnet ut av. Hun gir god informasjon om behandlingsforløpet, er effektiv under tidspress og ærlig, men samtidig empatisk. Hun er også nøye med å følge opp legetimene sine med nye legetimer. Denne damen er rett og slett helt rå. Jeg ville anbefalt henne på det varmeste for alle og enhver som trenger en lege i Oslo.

Beste fastlege som er!

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Kathleen er den beste fastlegen jeg har hatt. Grundig, tar tak i symptomer, sørger for at jeg får den beste oppfølging, yter det lille ekstra, direkte og omsorgsfull. Føler meg privilegert som har en lege som jeg vet stiller opp når jeg trenger det.

Veldig fornøyd

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Kan virke litt streng i begynnelsen, da hun informerer om at legejournalen er et juridisk dokument som kan brukes mot deg i fremtiden hvis du ønsker å jobbe i utlandet, så hun bagataliserer det medisinske litt i journalen. Ryddig forklart, helt greit for meg. Tar meg veldig seriøst når jeg forklarer mine symptomer, bestiller en grundig utredning med tester og forklarer hvorfor. Tar seg god tid med pasienten. Kan krisemaksimere litt, men betryggende med grundig utredning.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Jeg har vært hos Sara kun en gang, men det var alt som trengtes for å overbevise meg om at hun er den beste legen jeg noensinne har hatt. Med andre leger har det vært behov for å bestille utallige legetimer for å få utredet hva som er feil og dekke mine behov. Sara tok seg god tid, lyttet til alt jeg sa og tok meg på alvor. Jeg fikk hjelp med en gang og hun satte igang ulike tiltak som hjalp meg videre.

Jeg anbefaler Sara på det sterkeste!

Veldig fornøyd!

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Egentlig synes jeg det blir merkelig å "anmelde" helsepersonell på nett, men la gå. Jeg synes ofte leger stirrer mye på skjermen, men de leser seg bare opp på på journal osv - denne legen gjør også det, men han er tross alt på jobb, når han dukker opp fra skjermen, har han plutselig masse oversikt over meg som pasient. Mye mer ryddig enn å høre på min egen livshistorie liksom? Har blitt tatt veldig på alvor her, opplevd empati og kyndig hjelp av både lege og øvrige ansatte på legesenteret. Fikk henvisninger og relativ kjapp hjelp herfra, og det bedret livskvalitetet betraktelig i tiden etterpå. Takknemlig for det! Helt OK å få time, ikke som et lite, lokalt legekontor, men ikke så travelt som de mest trafikkerte heller. Veldig fornøyd.