SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Endelig en som tar meg på alvor

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Noen kan kanskje oppleve Kathleen som litt brysk og rett frem. Det har aldri gjort meg noe, fordi hu er den eneste legen som ALLTID tenker seg om når jeg forteller om problemene mine. Hu sier som regel at "dette er mest sannsynlig ingenting, men jeg vil anbefale en time hos [spesialist] om du ønsker det".
Da jeg hadde to runder omgangssyke var hun veldig streng med meg, fordi hu mistenkte spiseforstyrrelser fordi jeg er så tynn. Jeg har aldri hatt det, men hu ville ikke tro på meg. Noe som jeg syns var veldig bra, for hvis jeg hadde hatt det og benektet det ville hu ikke gitt opp der! Først da mamma ble med en gang, og bekreftet det jeg sa om at jeg alltid har vært tynn og alltid har spist bra, ga hun seg. Men anbefalte likevel en omlegging av kosten, så jeg skulle legge på meg litt.
Jeg måtte gi henne opp da jeg ikke var student lenger, og det er trist å ikke ha en lege som tar meg på alvor lenger. Hvis hun noen gang tar andre pasienter enn studenter står jeg på venteliste med en gang!!

Ulempe: Hun tar seg veldig god tid, og det kan derfor bli en del ventetid noen ganger. Andre dager er hun veldig stresset pga dette, og kan da være litt rask. Men fremdeles bedre enn alle andre leger jeg har hatt!

God lege, men mumling.

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Har hatt Anders som fastlege i tre år. Eneste minuset, er at jeg som norskfødt sliter med å forstå hva han sier. Ordene mumles ofte ut, og jeg finner det litt ubehagelig å måtte be han gjenta flere ganger i løpet av en time.

En flott lege =)

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Jeg har aldri hatt en så flott fastlege som Kathleen Henriksen. Jeg kom dit i en forferdelig tilstand en gang, min verden hadde gått under. Kathleen fikk meg opp igjen etter en samtale på kontoret og hun tok seg god tid. Det hun meddelte etter at jeg hadde delt min uro, var ikke en tone av stakkarsliggjøring, men istede en realistisk tilnærming til mitt problem og veien videre. På slutten av samtalen så jeg verden i et mer positivt lys og overkom den forferdelige utfordringen jeg sto ovenfor. Jeg hadde tenkt å kaste inn håndkle, en stor utfordring ventet meg neste dag, hun ble avgjørende for at jeg ikke feiget ut.

Av alle fastleger jeg har oppsøkt, er hun definitivt den beste. Dette er ei dame med god livserfaring. Kan ikke forstå at noen har negativ erfaring med henne. Hun er riktignok ikke en person som sitter og syns synd på deg og stakkarsliggjør deg, hun er mer den som gir deg et spark bak og ber deg løfte hodet. Kanskje det ikke passer for alle, men hun mener definitivt godt!

Bra lege!

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Har inntrykk av at han er veldig flink. Han vet hva han gjør, er profesjonell og jeg følte meg godt ivaretatt. En av de beste legene jeg har vært hos.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Hun tar seg god tid (så derfor kan det være litt forsinkelser)
Ser hele menneske og er en god lytter