SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Legen er totalt fraværende i dialog,

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Min er faring med legen er at
- Hun er totalt fraværende i
dialog med pasienten
-Mangler evne til å sette seg inn i psientens problematikk
-Viser en arrogant holdning når hun blir forklart dette

Ubehagelig i sårbar situasjon

Lege: Anne Gurine Egeland Høie Skrevet

Besøkte dr. Høie i forbindelse med en hastetime. Opplevde legen som uinteressert i det jeg hadde å si, og at jeg ble stemplet som en hypokonder ila de første 5 minuttene. Etter uproff behandling av sykepleiere på kontoret som ikke kunne utstyret sitt, kom jeg i forverret tilstand tilbake til Høies kontor, der jeg ble kjeftet på etter medisinen jeg hadde fått ikke fungerte, snakket til nedlatende og bedt om å dra hjem. Om det ble verre skulle jeg ringe 113, men det var tross alt fredag og ikke mye hun fikk gjort. Gruer meg til å komme tilbake til dette legekontoret og er takknemlig for at Høie ikke er min fastlege.

Umulig å komme til ordet

Lege: Anette Maria Kopperud Skrevet

Jeg blir stadig avbrutt når jeg forsøker å forklare hva som er galt, hun er mest interessert i å prate selv. Jeg føler at hun bagatelliserer problemer, er lite empatisk og prater til meg som om jeg skulle vært mindre intelligent. Jeg har gitt henne nok av min tid, nå er det nok.

Positiv , og imøtekommende.

Lege: Anne Gurine Egeland Høie Skrevet

Jeg opplever denne legen som støttende, fleksibel, og som tar seg tid til sine pasienter, og man kan ha en fortrolig dialog med.
Meget fornøyd med denne legen.

Kjempeflink lege

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Veldig hyggelig, bryr seg om pasientene sine. Hun lytter og virker trygg i sin rolle. Henviser videre ved behov, og er alltid blid og hyggelig. Hadde definitivt valgt å fortsette med henne hvis det ikke var for at vi flyttet. Anbefales på det sterkeste :)