SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Anbefales!

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Sara er en utrolig dyktig lege. Et medmenneske som tar deg på alvor og er der. Hun er veldig forståelsesfull og respekterer deg. Hun er effektiv og løsningsorientert og nøler aldri om det er noe du kunne trenge. Både henvisninger og deltager på møte. Hun er skikkelig hyggelig og dømmer deg ikke. Hun er flink i forhold til spiseforstyrrelser og psykiske plager genrelt. Hun ser deg, bryr seg og er ikke autoritær. Hun gjør det lille ekstra. En av de beste legene jeg har hatt!

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Torset er en lege som virkelig hører på dine problemer og en får følelsen av at han genuint ønsker å hjelpe og finne beste løsning. Jeg opplevde at han tok meg på alvor med problemer som ikke er "standard" problemer og tok tak i problemer og løsninger med tanke på hva jeg som pasient ønsket.

På legesenteret fant de alltid tid til timer og dersom det var noe akutt, så kom du til med en gang. Det er svært trist at han kun er Sio-lege og det er vemodig å måtte bytte på bakgrunn av ferdig utdanning.

Anbefaler han på det sterkeste!

Veldig flink og støttende lege!

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Herulf Torset har alltid tatt meg seriøst, vist empati og kommet med fornuftige løsninger. Han virker som en veldig flink lege. Jeg er storfornøyd og gruer meg til å bytte lege når jeg slutter på universitetet.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Jeg har byttet fastlege flere ganger og er veldig glad for at jeg har kommet til Dr. Henriksen. Hun er dyktig og tar pasientene sine på alvor. Hun er direkte i måten hun prater på, som hun sier selv "I don't sugar coat it". Det kan virke noe bryskt første gangen man møter henne, men man skjønner raskt at det bare er måten hun snakker på. Dessuten liker jeg at hun gir meg all informasjonen rett ut slik at jeg vet hva jeg har å forholde meg til. Og hun kommer alltid med forslag til mulige løsninger i neste setning. Hun er ikke dømmende, og gjør alt hun kan for å hjelpe med problemene du har som pasient. Jeg vil aldri bytte fastlege igjen, og kan virkelig anbefale henne på det varmeste.

Ikke til å anbefale

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Jeg var fornøyd den første gangen jeg var der. Neste gang følte jeg at han ikke tok meg seriøst. Han stønnet da jeg tok opp emnene jeg kom dit for, akkurat som om det var uviktig, og at jeg tok opp tiden hans. Jeg følte meg til bry og turde aldri bestille time der igjen.