SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Innsiktsfull og tillitsskapende

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

En god, effektiv og kunnskapsrik lege. jeg opplever at han tar meg på alvor og forstår at jeg har innsikt i egen helse og sykdom. han er effektiv, men bruker heller ikke for kort tid på besøket.
Dette er en lege jeg stoler på og som jeg ikke må krangle med dersom jeg er uenig i valgt behandling ol.

Nøyaktig og grundig

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Har hatt Sandvei ved SiO Helse mens jeg studerte på UiO til klinisk ernæringsfysiolog, dessverre må jeg nå skifte da jeg er ferdig med studiene. Har inntrykk av han er meget grundig ved undersøkelser og når han skrever henvisningsnotater. Anbefaler absolutt å velge Dr. Sandvei som fastlege.

OK

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Jeg opplevde hennes som en lege som er interessert og opptatt av å følge opp. I mitt tilfelle fant hun dessverre ikke ut årsaken til mine problemer og jeg fikk litt feil behandling. Problemet mitt var kanskje ikke så lett å finne ut av, og ingen andre leger har heller funnet ut av det (jeg måtte lese meg til det selv). Det er kanskje ikke alt en fastlege kan vite, men skulle gjerne sett at det ble oppdaget den perioden jeg gikk til henne flere ganger. Er ellers enig i det andre skriver - hun er flink til å ta seg tid til pasienter, men det kan medføre en del venting, og at hun i noen tilfeller da blir stresset.

Svært bra fastlege!

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Hadde Anders som fastlege fra 2005-2013, og har vært svært fornøyd med Anders.
Han tar deg seriøst, er det behov for henvisning til spesialist så gjøres dette raskt.
Kanskje like god på å gi sykemelding når det trengs.
Kan anbefale Anders på det varmeste, får terningkast 6 :)

God lege som gjør jobben sin

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Har vært mye hos Herulf på grunn av diverse sykdom og problemer. Han er muligens ikke den beste rent kommunikasjonsmessig, men han gjør jobben sin på en god måte og får ting gjort. Kjempefornøyd!