Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Faglig dyktig

Lege: Anita Soland Skrevet

Flink og faglig dyktig. Gir gode råd og anbefalinger. Lang erfaring og fremstår som rutinert. Rask skriftlig tilbakemelding etter undersøkelser. Kort ventetid

Dr. Midjord BESTE legen i verden.

Lege: Jàkup Midjord Skrevet

Dr. Midjord opererte min beina. Etter andre leger,som har behandlet meg i ca tre år. Dr. Midjord analyserte grundig mitt problem. Nå jeg kan gå uten krykker. Jeg er veldig takknemlig. Mvh

Meget fornøyd.

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Meget fornøyd. Aldri møtt en mer hjelpsom, hyggelig og imøtekommende lege. Kan anbefales på det varmeste.

Fantastisk mann

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Helt fantastisk mann! Hjelpsom, forståelsesfull og omsorgsfull. En av de bedre legetimene jeg har vært på. Hadde jeg bodd i Oslo (ble sendt dit av forsikringsselskap) så skulle jeg sørget for at all videre behandling ble gjort hos Rolf.
Han brukte god tid og forklarte godt hele veien.
Veldig veldig fornøyd!

Mindre bra opplevelse

Lege: Anita Soland Skrevet

Mulig legen var noe stresset på grunn av forsinkelser, men jeg opplevde at legen var noe fraværende under konsultasjonen. Ved gynekologisk undersøkelse forklarte hun ikke hva hun skulle gjøre før hun gjorde det, og dette opplevdes noe ubehagelig og "brått". Jeg satt derfor og anspente meg, og jeg følte at dette ikke ble oppfattet/tatt hensyn til.

Da jeg kom med forklaring på hva problemet var, og hvordan ting hadde vært den siste tiden, kom hun med spørsmål kort tid etterpå, om ting jeg akkurat hadde fortalt henne. Kort fortalt ble jeg ikke møtt på en måte som er ønskelig når en går til legen, og spesielt ikke når en betaler store summer for konsultasjon og undersøkelse. Uansett er det godt og se at andre vurderinger her er mer positive!