Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Arrogant!

Lege: Erik Rokkones Skrevet

Overhodet ikke en jeg vil gå til igjen.Kjente meg IKKE ivaretatt i det hele tatt.Har en såpass alvorlig diagnose at jeg har krav på behandling og oppfølging på sykehus, men som han bare bagatelliserte.Følte meg presset til en behandling jeg ikke kjente meg trygg på og komfortabel med.

Found my rare diagnosis for free.

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

I have lots of weird symptoms and after trying lots of other specialists was convinced that I must have an endokrinological problem. After testing, Dr Whitfield said it was not endocrinological problem which devastated me as I was empty for other ideas. I wrote him a letter begging to be tested again,which he didnt, but instead tested for other diseases including a Tryptase blood level test freeof charge.This came back too high and Dr Whitfield suggested a Mast Cell Disease should be investigated. It turns out I have MCAS which is full of strange symptoms, very rare and under diagnosed. I am currently the only person with this diagnosis in Norway although there are definately many suffering from it. It is related to POTS, fibromyalgi, CFS, allergi, eksem to mentionjust a few. Dr Whitfield through his kindness has helped me findthe right treatment and above all have answers to a problem that has made me look like a hyperchondriac for over 10 years.I can not thank him enough. He has changed my life.

Fantastisk og empatisk lege!

Lege: Helena Enger Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har funnet Helena! Hun er utrolig hensynsfull, lyttende og har et behagelig vesen. Hun får meg til å føle meg 100% trygg og ivaretatt på alle måter. Faglig dyktig lege med også den sosiale kompentasen helt på plass! Kan varmt anbefales!

Meget fornøyd

Lege: Sidsel Haug Skrevet

En utrolig hyggelig og behagelig lege med god kompetanse og faglig dyktighet. Henne skal jeg fortsette å bruke, kan anbefales på det varmeste!

Fantastisk lege!

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Jeg får ikke gitt Sidsel nok ros. Hun er ei fantastisk, nydelig og proffesjonell lege. Hun møter meg med en ro, og forståelse som ingen andre leger har møtt meg med tidligere. Jeg er helt målløs etter min time hos Volvat i dag. Anbefales på det sterkeste! Tusen takk, Sidsel. Du reddet virkelig dagen min :)