Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Dyktig og oppdatert

Lege: Stine Fremming Skrevet

Opplever denne legen som meget dyktig. Hun er ærlig, trygg , dyktig , politlig og er en av de som får med seg siste nytt , lenge før andre. Hun er flink til å informere , oppdatere fastlege og har god kontroll både på oppfølging og andre ting hun sier hun skal ordne.

Super fornøyd !

Anbefales!

Lege: Helena Enger Skrevet

Anbefales virkelig. Hun er vennlig, rolig og forklarer ting på en god og rolig måte. Profesjonell, rask og flink! Følte meg ordentlig trygg og ivaretatt.

Dyktig, behagelig lege

Lege: Helena Enger Skrevet

Helena tar seg god tid og får pasienten til å føle seg komfertabel. Satt inn spiral og kjente ingenting. Hadde gruer meg veldig, og det var bortkastet energi for jeg merker faktisk ikke at den ble satt inn engang. Så damer - ingenting å grue seg til! (Og det kommer fra en som pleier å besvime av blodprøver...). Helena anbefales på det sterkeste.

Utrolig flink

Lege: Erik Rokkones Skrevet

Er den flinkeste jeg har vært hos. Veldig imøtekommende og lyttet til meg som pasient. Synes det er ganske ubehagelig å gå til GU, men opplevelsen ble bra etter å ha vært hos han. Tommel opp!

Bortkastet tid og penger

Lege: Tom Fjornes Skrevet

Har store forventninger til spesialistene og forventer at de da leverer. Fikk ikke mer informasjon om problemstillingen enn hva en hvilken som helst "helseinteressert" kunne kommet med.
Tom leverte ikke.