Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Lite serviceinnstilt og tilgjengelig

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Jeg har alltid vært fornøyd med helsetjenestene på Volvat, men ble dessverre skuffet over oppfølgingen fra Lilleeng. Jeg hadde en konsultasjon som tok knappe 10 minutter, og det var mye informasjon på kort tid. Da jeg kom hjem leste jeg bl.a. pakningsvedlegget på medisinene, og jeg ble veldig usikker på behandlingen, da det tydelig kom frem at den ene kremen ikke var anbefalt ved den tilstanden jeg hadde. Jeg ringte derfor til Volvat kort tid etter konsultasjonen og ba Lilleeng om å ringe meg opp for å avklare uklarheter ved behandlingen slik at jeg kunne komme i gang så fort som mulig. Det tok en uke før Lilleeng ringte tilbake (etter at jeg ringte og purret). Lilleeng sa på tlf at hun ikke hadde vært på jobb siden konsultasjonen, mens legesekretæren sa noe helt annet. Jeg hadde forventet bedre service da jeg betalte over 1400,- (medlemspris). I mellomtiden var jeg hos en annen hudlege (Oslo hudlegesenter) og fikk kjempe god hjelp. Forøvrig frarådet han meg sterkt å bruke den ene kremen som hun hadde foreskrevet.

Ikke innstilt til å hjelpe

Lege: Trine Tromsdal Skrevet

Jeg forklarte legen problemet mitt, og hun sa at hun ikke visste hva hun skulle gjøre. Jeg følte at jeg ikke ble trodd, og da jeg fortalte at jeg hadde fått behandling for problemet tidligere, ba hun meg ringe den legen og dra tilbake dit. Det var først da jeg viste medisinene jeg hadde fått tidligere at hun trodde på meg. Det var en ubehagelig opplevelse, og jeg gikk ut derfra uten behandling eller svar og med like mye plager. Anbefales ikke.

Dyktig

Lege: Helena Enger Skrevet

Helena Enger er en doktor som tenker med hjerte. Hun er faglig dyktig med et stort nettverk. Å være så heldig å ha henne som gynekolog gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Fantastisk flott lege

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Veldig fornøyd. En lege som er flink til å forklare og flink til å lytte og veldig blid. Kan anbefales på det varmeste

Tok meg ikke på alvor

Lege: Rolf Whitfield Skrevet

Etter en lang tid med diverse symptomer i både psykisk og fysisk, håpte jeg på at en endokrinolog ville gi meg full utredning for å gi meg en konkret svar om jeg faktisk har noe.

Rolf er den første endokrinologen jeg var hos, og min opplevelse med han var svært skuffende. Jeg ga han en komplett oppsummering av mine daglige symptomer, men med en gang jeg nevnte til han at jeg følte meg deprimert. Da var det ikke noe galt med meg, og nektet å gi meg full utredning.

"Depresjon skjer ikke med stoffskifte sykdommer" sa han til meg. Han kan vel ikke være seriøs med dette? Det er jo ren fakta at depresjon faktisk kan skje hos de med stoffskifte sykdommer, det står jo til å med på hjemmesida på arbeidsstedet hans at det kan skje! Når du sier noe helt motsatt som arbeidsstedet ditt sier, da er det noe galt.

Utrolig skummelt at en endokrinolog kan si noe sånt. Så for dere som ønsker å få utredning i stoffskifte felte, unngå denne endokrinologen, han har tydeligvis veldig lite erfaring i dette feltet.