Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

A.M. Loven - en utmerket hudlege

Lege: Anne Marie Loven Skrevet

Doktor Loven er en person det er lett å kommunisere med, og som gir et godt faglig inntrykk. Hun tar initiativ der det er nødvendig, og i mitt tilfelle fikk meg raskt inn til høyst nødvendig operativ behandling. Hun ga et bedre enn gjennomsnittlig profesjonelt inntrykk både ved førstegangs- og ved gjentatt konsultasjon.

Fantastisk lege!

Lege: Helena Enger Skrevet

Helena Enger er forståelsesfull og diskret, og har en behagelig, mildt fremtoning. Jeg er vanligvis nervøs for undersøkelser, men følte meg svært godt ivaretatt hos Helena. Hun tok seg god tid, svarte på alle mine tusen spørsmål. Hyggelig og profesjonell lege. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, konsultasjoner var absolutt verdt pengene!

Fantastisk lege

Lege: Xiaotong Li Skrevet

I have lived 10 years in Norway and he is the best doctor I have had in this country.
He explained everything with clarity and gave me the appropiate time to answer with clarity my concerns. It might be because he was not Norwegian. Norwegian doctors seem to be looking forward to get rid of he patients. He was absolutely professional and he knows his job. I will sure come bak to him

Tillitsvekkende lege

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Har besøkt henne tre ganger på Volvat, og vil besøke henne igjen. Får absolutt inntrykk at hun er dyktig, samtidig som hun har et behagelig og naturlig vesen uten den ofte tradisjonelle arrogansen blandt spesialister.

Fantastisk lege

Lege: Hans Kristian Opøien Skrevet

Det er definitivt ikke noe gøy å gå til en gynekolog, men Hans Kristian Opøien er en veldig rolig og fin fyr som tar seg god tid til å lytte til det man har på hjertet. Jeg kom til han med et ganske følelsesladet problem og endelig følte jeg at jeg hadde truffet en gynekolog som hørte på meg.
En utrolig flink lege!!!