Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Beste hudlegen i byen

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Jeg har vært hos Haug flere ganger, og får suveren behandling og service hver gang.
Har tidligere vært hos andre hudleger både ved Volvat og andre private klinikker, men føler meg aller best ivaretatt hos Haug.
Kommer aldri til å gå til noen andre enn henne.

Anbefales!

Nedlatende og lite høflig!

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Jeg har tidligere hatt kreft i en føflekk og ble henvist videre til hudlege for å sjekke opp en føflekk. Når det kommer til det rent faglige gjorde hun dette, og som hudleger jeg har vært hos tidligere, hun sjekket også føflekker på resten av kroppen. Den delen var grei.

Men da jeg skulle ta av meg klærne og hun oppdaget at jeg hadde flere store tatoveringer, begynte hun å sukke høyt og riste på hodet og gi meg lange leksjoner om økning i hudkreft, hvor ille dette er, og fulgte opp med enda mer sukking over tatoveringene mine.
Jeg forklarte henne at de fleste av disse har jeg hatt lenge før jeg fikk kreft i føflekken, men det endret visst ikke stort. Og at jeg er svært nøye med å bruke solkrem, unngå å bli brent etc, noe min forrige hudlege var opptatt av og ga meg skryt for.

Hun anbefalte meg også å vurdere å fjerne en tatovering i stedet for å gjøre den ferdig, noe jeg i etterkant har lest mer om og som virkelig ikke er å anbefale da dette ødelegger pigmentene i huden, og gjør det enda vanskeligere å se endringer.

Hun klarte til og med og spørre meg om hvorfor jeg hadde tatt disse tatoveringene, om det var fordi "kjæresten min liker det?".

Jeg har aldri møt en lege som har vært så nedlatende og fullstendig manglet folkeskikk, det er siste gang jeg kommer til å benytte denne legen eller Volvat i det hele tatt.

A solid and thorough professional

Lege: Xiaotong Li Skrevet

Having lived a mostly outdoor life not too conscious of sunscreen, I began skin check-ups now and then some years ago. I now go to doctor Li for an annual check of my skin and moles. He is the best dermatologist I have been to. He has me lay down on his bench and conducts a thorough inspection of front and back including limbs, taking his time. He answers questions and explains irregularities in a calm and reassuring way. I walk out of his office pleased to be in the hands of a solid and thorough professional.

A.M. Loven - en utmerket hudlege

Lege: Anne Marie Loven Skrevet

Doktor Loven er en person det er lett å kommunisere med, og som gir et godt faglig inntrykk. Hun tar initiativ der det er nødvendig, og i mitt tilfelle fikk meg raskt inn til høyst nødvendig operativ behandling. Hun ga et bedre enn gjennomsnittlig profesjonelt inntrykk både ved førstegangs- og ved gjentatt konsultasjon.

Fantastisk lege!

Lege: Helena Enger Skrevet

Helena Enger er forståelsesfull og diskret, og har en behagelig, mildt fremtoning. Jeg er vanligvis nervøs for undersøkelser, men følte meg svært godt ivaretatt hos Helena. Hun tok seg god tid, svarte på alle mine tusen spørsmål. Hyggelig og profesjonell lege. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, konsultasjoner var absolutt verdt pengene!