Ledige mannlige fastleger i Vestland mellom 30 og 40 år med spesialisering i allmennmedisin

Finn en anbefalt ledig mannlig fastlege i Vestland mellom 30 og 40 år med spesialisering i allmennmedisin. Se full oversikt og les pasientvurderinger av 11 ledige mannlige fastleger i Vestland mellom 30 og 40 år med spesialisering i allmennmedisin.

Om sortering
Karakter Fastlege Legesenter Område Tilgjengelighet
Jonas Nordvik Dale Mann, 38 år Moberg Legesenter Hamnevegen 48 Bjørnafjorden 5200 Os
Henning Andre Lien Mann, 37 år Minde Medisinske Senter Kanalveien 109 Bergen 5068 Bergen
Stig Andre Normann Mann, 34 år Legekontoret Kleppestø Torg Kleppestø Senter, Gamle Kleppestøvegen 2 Askøy 5300 Kleppestø
Øyvind Bugge Johansen Mann, 33 år Øygarden Legekontor Ternholmvegen 2 Øygarden 5337 Rong
Sanjay Aryal Mann, 34 år Straume Legesenter AS Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 Øygarden 5354 Straume
Tore Reymert Stakkevold Mann, 38 år Legene i andre DA Nygårdsgaten 4 Bergen 5015 Bergen
Lars Emil Aga Haugom Mann, 34 år Os Allmennpraksis DA Brugata 36 Bjørnafjorden 5200 Os
Yaser Arab Chaudary Mann, 37 år Lærdal Helsesenter Øyraplassen 8 Lærdal 6887 Lærdal Ledig plass
Rohit Rajendiran Mann, 34 år Arkaden legesenter Sartor senter Sartorvegen 12 Øygarden 5353 Straume
Andreas Wibe Jacobsen Mann, 39 år Tysnes Helsesenter Uggdalsvegen 301 Tysnes 5685 Uggdal Ledig plass