SiO Helse

Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved SiO Helse

Pålitelig

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Sara Grodås er uten tvil den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun er ikke bedrevitende, er trygg og omsorgsfull, og dømmer deg aldri. Hun har stor forståelse for situasjonen man er i som student, og fremstår svært kompetent i jobben sin. Grodås går langt utover det man forventer av legen sin når det kommer til oppfølging og service. Skulle gjerne vært student resten av livet for å kunne ha henne som fastlege for alltid.

"Meget kompitent i jobben, god lytter, hyggelig"

Lege: Sara Ingegerd Eriksson Grodås Skrevet

Sara föles veldig kompitent och är veldigt hyggelig och en god lytter. Hun er effektiv och bruker sin tid på en fin måte. Hon inger håp, och ro.

Utrolig fornøyd

Lege: Herulf Einar Bjerke Torset Skrevet

Har aldri følt at en lege har tatt meg på alvor sånn som Bjerke, uansett hva slags problem du kommer med så tar han ordentlig tak i det. Flink til å lytte, flink til å møte deg der du er.

Grundig og flink

Lege: Kathleen Susan Henriksen Skrevet

Første gangen jeg var hos Kathleen ble jeg overrasket over hvor direkte hun kunne være. Nå som jeg har vært hos henne flere ganger, så setter jeg pris på hvor direkte og grundig hun er. Hun tenker alltid at det er bedre å være "safe than sorry."

Trygg og rolig lege med masse integritet

Lege: Anders Sandvei Skrevet

Jeg har hatt Anders Sandvei som fastlege gjennom hele studietiden. Valgte ham som fastlege etter at han behandlet meg på en utrolig god måte i en krisesituasjon da jeg tilfeldigvis fikk ledig time hos ham. Han var rolig, saklig og profesjonell, og tok meg og mine symptomer på ytterste alvor. Han henviste meg fort videre og gav meg raskt tilbakemelding på hva de ulike undersøkelsene viste, slik at jeg følte meg ivaretatt hele veien.

De siste fem årene har jeg blitt kjent med Sandvei som en lege som er så trygg på sin kompetanse at han kan være ydmyk om det han ikke kan. Enten han stikker innom en kollega, henviser meg til en spesialist eller bare spør meg som pasient ut om symptomene mine, har jeg alltid oppfattet ham som svært godt til å kommunisere, komme til bunns i hva problemet egentlig er, samtidig som han er opptatt av å ta best mulig vare på meg som pasient.

Jeg har også opplevd at Sandvei er god til å behandle både psykiske og fysiske helseplager.

Det eneste som er litt kjipt med Sandvei, er at han har vært i relativt lange permisjoner to ganger da jeg skulle bestille time. Begge gangene har han hatt gode vikarleger, men det er noe helt annet å skulle gå igjennom hele sykehistorien sin med et nytt menneske, og å komme til en lege som kjenner deg.

Jeg vil på det sterkeste anbefale Sandvei som fastlege.