Volvat Oslo - Majorstuen

Borgenveien 2A 0370 Oslo

Siste vurderinger av Volvat Oslo - Majorstuen

Fantastisk hudlege med stor fagkunnskap

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Min datter har dessverre fått to hudsykdommer. Vi har vært hos forskjellige hudleger, men det var først når vi kom til hudlege Mila Lilleng på Volvat at min datter syntes hun ble tatt på alvor og hørt. Mila Lilleng viser omsorg, tar seg alltid god tid til å snakke med datteren min og viser stor fagkunnskap.

Mila Lilleng har en slik ro når hun snakker med datteren min og forklarer henne på en enkel måte hvordan hun skal behandle hudsykdommene. Vi har hatt meget gode resultater etter at vi har gått hos henne.

Datteren min har fått stor tiltro til hudlege Mila Lilleng og vi kan anbefale henne på det sterkeste.

En meget professjonell og hyggelig lege som bryr seg!

Lege: Mila Lilleeng Skrevet

Jeg har vært til undersøkelse og behandling to ganger hos dr. Lilleeng på Volvat. Hun har ved begge anledninger opptredd profesjonelt og behagelig. Det er åpenbart at dr. Lilleeng i tillegg til sine høye faglige kvalifikasjoner også har den egenskapen at hun bryr seg om sine pasienter. Hun tar seg god tid, kommuniserer veldig bra på et forståelig plan og gjør det behagelig å være pasient. Jeg kan gi henne mine absolutt beste anbefalinger!
Gitle Kirkesola

En god opplevelse!

Lege: Anita Soland Skrevet

Profesjonell og flink. Min første time hos gynekolog og var anspent og gruet meg. Hun var flink til å skape tillitt og fikk meg til å slappe av. Anbefales!

Veldig fornøyd!

Lege: Sidsel Haug Skrevet

Hos Dr. Haug opplevde jeg å bli tatt på alvor. Jeg fikk god hjelp for problemet mitt og går gjerne tilbake om jeg får behov for det.

Veldig profesjonell og tillitsvekkende

Lege: Stine Fremming Skrevet

Har benyttet S. Fremming for begge mine svangerskap og i flere år før dette. Hun er nøye, følger opp alle tester i minste detalj og gir gode råd. Veldig tillitsvekkende og profesjonell i sin fremtreden. Har fått fin oppfølging og behandling ti enhver tid.