Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Trygt og profesjonelt

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Etter 2 besøk hos Hilde Bugge, etter å været hos andre, fikk hun meg til å føle meg sikker på at det var hos henne jeg skulle opereres hvis jeg bestemte meg for det. Ikke noe press, ikke noe som gjorde at jeg følte meg mer usikker på kroppen min.
Jeg bestemte meg for både brystløft og bukplastikk og nå 12 dager etter operasjon ser jeg at jeg også er super fonøyd med resultatet.
Tusen takk til både Hilde Bugge og Aleris Frogner fro super service :-)

Sympatisk, effektiv og kunnskapsrik spesialist.

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Etter en halv nattesøvn og utallige bekymringer senere var min tid inne for koloskopi.

HELFO kunne "dessverre" ikke ta meg inn i det offentlige p.ga frister og sendte meg videre til Aleris, Frogner.

Undersøkelsen:

- Ble kalt inn av en effektiv, men hyggelig sykesøster.
- Ble bedt om å skifte til et pasientantrekk.
- Hilste på gastroenterologen.
- Fikk bedøvelse og beroligende intravenøst.
- Koloskopi utføres.
- Fikk kvalmedempende middel intravenøst.
- Kjapp konsultasjon på kontoret.

Dr Singh er medmenneskelig, empatisk, fagmessige dyktig og setter pasientens velvære i fokus. Han forklarer ulike deler av prosessen på en grundig og forståelig måte.

Diagnose ble stilt etter kort tid og flere måneder med bekymringer ble borte etter rundt 30 minutter. Jeg anbefaler denne legen på det varmeste.

Jeg er evig takknemlig for at Ranjeet og kompani gjorde denne undersøkelsen så rask, smidig og behagelig som mulig. Her er det bare å booke time folkens.

Meget fornøyd etter Bankart-operasjon i skulder utført av Harald Hovind

Lege: Harald Hovind Skrevet

Virket veldig erfaren og kunnskapsrik på sitt felt. Min fysioterapeut mener også Hovind har gjort en fremragende jobb.

Meget dyktig lege

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

En erfaren lege, som både er hyggelig og faglig flink.

Jeg ble mindre nervøs til undersøkelsen når jeg møtte en slik behagelig person. Han forklarer rolig om undersøkelsen og er opptatt av at jeg hadde det bra. Tenk om alle leger kunne være like flinke til å ta seg tid til sine pasienter.
En stor takk.

Brystreduksjon

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Helt lykkelig med operasjonen min! Følte meg fra første øyeblikk godt ivaretatt.
Med ventetiden var jeg ekstremt fornøyd, og sykehuspersonell var snille og oppmerksomme.