Aleris Frogner

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Helt fantastisk lege!

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Rolig og behagelig lege.
Tok seg tid til å forklare både før, under og etter undersøkelsen.

Damene på kontoret er for øvrig meget hyggelige og hjelpsomme - og fortjener også et stort pluss.

Arrogant tilnærming og manglende undersøkelse

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Opplevde Lars Kåre som arrogant, og at han kom med "lettvinte" forklaringer på hud-/neglproblemer jeg har hatt i flere måneder. Fikk en SMS med diffus forklaring på tilstanden. "Timen" tok 10 minutter, og inkluderte intet enn hva jeg var klar over tidligere. Jeg kan en del om faget selv, og hadde forventet mer. Jeg er glad for at det var helseforsikringen min som betalte for timen - hadde det ikke vært slik, så ville jeg bestridt fakturaen.

Rask og effektiv diagnose. Undersøkelsene gjennomført med største empati og nok medisiner. Anbefales

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Denne mannen løper i ring rundt offentlig helsevesen mht tidsbruk, empati, kunnskap, grundighet og innsikt i kryssdiagnoser (+ selvtillit/integritet/engasjement nok til å konsultere andre fagmiljøer).
Diverse skopier utføres etter kundens(!) preferanser og grenser mht medisinering og gjennomføring.

Til tross for alt fra egne tidligere erfaringer med frykt for bookede skopiopplevelser til skremmende kjipe gjennomføringer, trykker jeg hver gang største smilefjes på vei ut fra avdelingen.

Godt jobba og tusen takk for at jeg er din pasient.

Tusen takk også til resten av teamet som gir inntrykk av et .. veldig godt team! :)

Meget imøtekommende

Lege: Leif Erik Grønning Skrevet

Fikk time umiddelbart etter hendvendelse, og ble fort kvitt nerver. Veldig god dialog, og gikk ut med en følelse av å bli tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig

Lege: Christine Tvedt Skrevet

En utrolig hyggelig og nøyaktig øyelege som jeg gjerne anbefaler til andre. Sympatisk. Har bestilt ny time.