Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Anbefales

Lege: Caroline Becker Skrevet

Vi bestilte time hos Caroline Becker fordi vi ønsket full fertilitetsutredning for par. Det var en trygg og fin opplevelse, hun tok seg god tid og vi fikk svar på alle våre spørsmål på et sted.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Caroline Becker Skrevet

Dyktig lege som er imøtekommende og kunnskapsrik.
Fått god hjelp og oppfølgning og føler med ivaretatt.

Kunnskapsrik og behjelpelig

Lege: Amer Mohammad Niaz Skrevet

Hadde tett øre og etter flere undersøkelser og råd så fikk vi løst problemet. Han følger godt opp og følelsen av å bli tatt vare på er fantastisk

Frekk, uvennlig, og uinteressert

Lege: Kristina Sole Skrevet

En av de verste medisinske opplevelsene jeg noen gang har hatt. Hun er frekk, uvennlig, og uinteressert i folk og i det større bildet. Jeg kom med en konkret forespørsel, samt en åpen forklaring på noen svært personlige utfordringer som påvirker helsen min. Hun ikke bare ignorerte mine personlige utfordringer fullstendig, men det hun fokuserte på var helt irrelevant for mine behov og spør. Jeg følte meg avvist, skamfull og nesten som om hun hadde ledd av meg. Jeg ville aldri se denne kvinnen igjen, uansett grunn - og anbefales ikke til andre.

Rolig, behagelig og svært kompetent lege

Lege: Usman Rana Skrevet

Veldig hyggelig, rolig og behagelig lege som behandlet min ørebetennelse på en skånsom måte. Har slitt med ørebetennelse gjentatte ganger, men ikke fått det tilbake etter behandling hos denne legen. Min faste ØNH lege fremover. Har også anbefalt han til andre bekjente som alle har vært fornøyde med behandlingen.