Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Svært dyktig lege.

Lege: Usman Rana Skrevet

Jeg var hos Dr.Usman Rana rett før jul grunnet akutt svimmelhet. Ringte inn til Aleris og fikk en rask time.
Jeg selv jobber som fastlege (Spesialist i allmennmedisin) og har også erfaring fra tidligere sykehusjobbing og således god kjennskap til svimmelhet og skjønte at symptomene minnet om krystallsyke.
Da jeg var svært dårlig og ikke klarte å stå på beina, valgte jeg derfor å bestille en rask time hos Dr. Rana som var ledig denne dagen.
Han tok meg vennlig imot, gjorde en grundig undersøkelse og behandlet svimmelheten min slik at jeg 45 min senere gikk symptomfri ut fra Aleris. Jeg har aldri vært borti en så flink, vennlig og profesjonell Øre-nese-hals lege i min 15 år lange legekarriere. Jeg er evig takknemlig for behandlingen Dr. Rana ga meg den dagen som reddet min og min families julefeiring. Anbefales på det sterkeste!

Ubehagelig opplevelse

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Var inne å skulle ta gastroskopi, prøvde å informere om at det slet på psyken å gjøre dette da jeg har gjort det tidligere og hadde en dårlig opplevelse. Følte alt ble forhastet og at han ville bare bli ferdig så fort som mulig uten hensyn til at jeg synes dette var helt forferdelig. Skulle gjerne blitt møtt med litt mer forståelse og hatt 5 minutter til å sitte etter undersøkelsen.

Utrolig dyktig

Lege: Usman Rana Skrevet

Meget fornøyd med behandlingen. Han var svært dyktig faglig og visste godt hva han snakket om. Bra oppfølging fra klinikken også. Anbefales sterkt!

Nedlatende og arrogant

Lege: Sinan Dheyauldeen Skrevet

Opplevde denne legen som nedlatende og arrogant i væremåten. Han viste ingen interesse for å lytte til meg som pasient. Føler møtet var veldig ubehagelig og vil derfor råde andre til å styre unna Aleris.

Rolig og betryggende fremtreden

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Var til Koloskopi og jeg var kjemperedd. Ranjeet var rolig og behagelig ved undersøkelsen. Det gjorde at undersøkelsen gikk veldig raskt og greit. Han var meget dyktig og trygg underveis. Den bedøvelsen jeg hadde bedt om fungerte godt og hele gjennomføringen opplevdes som meget god. Jeg er svært fornøyd ved valg av Aleris og Ranjeet for Koloskopi. Kan anbefales.