Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Profesjonell og utrolig behagelig besøk

Lege: Caroline Becker Skrevet

Veldig hyggelig og profesjonell gynekolog, hører på deg og tilbyr løsninger, sjekker alt for å gi beste svar, ikke dømmende og fikk meg til å føle avslappet og hørt på. Utrolig hyggelig opplevelse!

Den beste legen, lett å prate med

Lege: Sevat Løkensgard Molven Skrevet

Sevat er en utrolig trivelig og profesjonell lege det er lett å prate med om personlige problemer. Han peker og forklarer på en måte som gjør det lett å forstå.
Anbefaler ham sterkt for andre!!

Dr. Kvan har høy kompetanse og tar deg på alvor

Lege: Espen Kvan Skrevet

Hos Dr. Espen Kvan opplevde jeg høy faglig og medmenneskelig kompetanse innenfor et område som de fleste i Norge har lite kunnskap om. Hos Espen Kvan ble jeg tatt på alvor. Alt i alt synes jeg han var veldig dyktig, og jeg vet ikke om noen som bedre i feltet. Anbefales varmt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Hyggelig og proff. lege som gjorde at coloskopien jeg hadde gruet meg veldig til, gikk kjempefint. Legen og sykepleieren samarbeidet godt, og jeg følte meg trygg. Kan anbefales på det sterkeste!

Ekstremt dyktig, nøye og effektiv - ingen arr!

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Det har gått noen måneder siden Lars Kåre Fagerheim fjernet to føflekker og en liten "utvekst" på huden min. Han var svært effektiv, og forklarer godt underveis hva som skal skje og hvordan. Jeg opplevde ingen smerte. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Fagerheim er faglig sterk, hyggelig, flink med mennesker og kommuniserer tydelig og med respekt. Ettersom han også er veldig nøye har jeg idag ingen arr etter noen av inngrepene.