Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Ingen empati

Lege: Kristina Sole Skrevet

Når du har hatt en blødning fire år etter siste menstruasjon så skjønner du at det er et dårlig tegn. Det er fare for at du har kreft. Det var mitt utgangspunkt da jeg kom til Kristina Sole. Og jeg var redd. Veldig redd. Redd for diagnosen og også redd for selve undersøkelsen som innebar celleprøve fra livmoren. Jeg ga klart uttrykk for min angst, men opplevde å bli møtt uten empati. «Dette er jo en ren rutineundersøkelse» fikk jeg beskjed om. Ja, det skjønner jeg at det er for legen. For meg var det ikke det. For meg var det en stor krise og en stor angst. Jeg begynte å gråte. Og ble møtt med en slags oppgitthet. Men jeg ble da tilbudt å få en sykepleier ved min side som psykisk støtte, noe som var veldig bra. Det skal Sole ha. Hun ordnet det. Men jeg stusser over at en gynekolog ikke har mer medfølelse og forståelse for det mennesket hun har foran seg. Følte meg som en slaktekylling der jeg lå på undersøkelsesbenken. En fæl opplevelse fra a til å. Når alt var over og jeg satt der foran henne så fikk jeg vite at det er bare ca.10 % av slike tilfeller som viser seg å være kreft. Hvorfor sa hun ikke det FØR undersøkelsen? Nei, Kristina Sole. Du er sikkert en glimrende lege rent faglig, men menneskelig sett er du på bunnivå.

Meget dyktig og empatisk

Lege: Bjørn Terje Østby Skrevet

Tar seg tid før og etter inngrepet til å snakke med pasienten. Veldig fornøyd med Bjørn!!

Virkelig empatisk og hyggelig fyr som hverken er dømmende eller forhastet. Ydmyk, serviceinnstilt, faglig meget dyktig, god til å følge opp, alltid hyggelig.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Leif Pål Kristiansen Skrevet

Operete min manisk på en imponerende måte👍
Hadde faktisk ikke behov fir å ta noe smertestillende etter hjemkomsten og da heller ikke første natta.
Ventet på at det skulle bli noe smerter men ...NEIDA😊

Lytter og forstår

Lege: Christine Tvedt Skrevet

Utrolig flott lege som lytter og viser interesse. Man føler seg veldig godt ivaretatt. Sjekker og dobbelt sjekker. Sørger for at ingenting går usett. Dette må være en av Norges beste øyeleger!

Dyktig, effektiv

Lege: Espen Kvan Skrevet

Fikk gjennomført full omskjæring av medisinske årsaker i oktober 2020. Gjorde grundig research på forhånd og valgte Dr. Kvan. Følte meg trygg gjennom hele prosessen og er meget fornøyd i etterkant. Både sykepleiere og Dr. Kvan var behagelige og hyggelige, samtidig dyktige og profesjonelle.