Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Veldig dårlig inntrykk.

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Var inne i 7 min.Møtte en arrogant fyr, med manglende kontaktevne.Urolig konsultasjon , virket likgjyldig.Stemmer overhode ikke med hvordan han presangterer seg selv på siden sin.Betalte over kr.2000,-.Kommer aldri tilbake.

Veldig dårlig opplevelse

Lege: Kristina Sole Skrevet

Veldig dårlig opplevelse. Lyttet ikke til mine bekymringer/symptomer. Når hun skulle utføre biopsi pga. påvisning av lette celleforandringer etter celleprøve fikk jeg beskjed om å være stille slik at hun kunne gjøre jobben sin. Oppfattet Sole som lite forståelsesfull, kort og lite interessert.

Dyktig gynekolog

Lege: Kristina Sole Skrevet

Kristina er en veldig dyktig gynekolog! Etter flere bomturer til forskjellige gynekologer fikk jeg endelig svar på hva som feilet min kropp og sitter nå lykkelig med ei nyfødt jente i armene etter en rask og effektiv behandling hos Aleris. Kristina er dyktig og flink til å forklare. Takk!

Veldig fornøyd!

Lege: Elsa M. Hjerkinn Skrevet

Var hos Hjerkinn. Veldig grundig og beroligende undersøkelse. Hun tok seg god tid og forklarte nøye og forståelsesfullt. EKG på sykkel og full undersøkelse. Lyttende, kunnskapsrik og empatisk lege. Ville garantert gått til Elsa igjen.

Forståelse og kompetanse

Lege: Børge Davik Skrevet

Dr. Børge Davik ga meg akkurat det jeg ønsket. Det var ingen tvil etter første konsultasjon at han forstod mine ønsker. Anbefaler Dr. Børge på det varmeste. En superdyktig kirurg som fikk meg til å føle meg trygg, og han så hva jeg ønsket og ga meg det. ❤️