Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Faglig dyktig, handlekraftig

Lege: Caroline Becker Skrevet

Fantastisk lege. Beste gynekologen jeg har vært hos. Dr Becker ser helheten i sammenheng med pasientens bekymringer og ønsker, vurderer og tar avgjørelse av høy faglig kvalitet og forklarer alt hun gjør og tenker på en forståelig og god måte. Ingen spørsmål er dumme og man føler seg trygg og i varetatt. Anbefales på det sterkeste!

Godt ivaretatt

Lege: Ebrahim Aghajani Skrevet

Jeg gjennomgikk sleeve-operasjon i aug 2020, og er meget fornøyd. Dr Aghajani holdt informasjonsmøte noen dager i forkant, og mer så jeg ikke til ham. Men opplevelsen under oppholdet var meget bra, til tross for at jeg var veldig dårlig da jeg våknet. Ble godt ivaretatt av sykepleiere. Null problemer i etterkant utover det ubehag som ble varslet. Alt i alt meget fornøyd med en operasjon som endret livet. Synd at prisen er så høy for oss som betaler alt selv.

Betryggende og interessert

Lege: Bent Johnny Nergård Skrevet

Var til etterkontroll hos Dr Nergård i aug 2021, ett år etter gjennomgått sleeve-operasjon. Alt gikk greit med operasjonen (en annen kirurg), og tiden etterpå har også vært fin. Veldig bra å treffe en så interessert lege etterpå, som spurte interessert, ga inntrykk av at samtalen også var lærerik for ham, og informerte uvanlig godt og tydelig. Veldig hyggelig personale på avdelingen også. Tok seg god tid. Kort ventetid. Grei parkering. Takk for meg, anbefales varmt, selv om det kostet det «hvite-ut-av-øya».

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik!

Lege: Caroline Becker Skrevet

Fantastisk gynekolog som møtte meg med masse omsorg og kunnskap. Var hos henne i forbindelse med ønsket graviditet, og hun ga en grundig sjekk med gode råd og tilbakemeldinger. Anbefales sterkt til unge kvinner som ønsker å bli gradvide!

Svært dyktig!

Lege: Caroline Becker Skrevet

Faglig sterk, dyktig og hyggelig.
Var hos Becker i forbindelse med en gynekologisk undersøkelse.
Svært god «lege-opplevelse» hvor jeg følte meg godt ivaretatt. Anbefales!