Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Meget dyktig og omsorgsfull

Lege: Maria Bunæs Haffeld Skrevet

Trygg, omsorgsfull og dyktig. Opptatt av at barnet skal få den rette behandlingen og følger opp underveis. Hyggelig, rolig dame som virkelig anbefales til alle barn der ute med helseplager!

Arrogant, nedlatende og uinteressert

Lege: Amer Mohammad Niaz Skrevet

Ble møtt av en lege som forsåvidt var hyggelig i starten, men så fort timen startet virket han uinteressert i å forstå sykdomshistorikk, diagnose og videre behandling. På spørsmål svarer han svært nedlatende og frekt, både til meg, men også om min fastlege. «Timen» i seg selv varte kun i fem minutter, uten at jeg fikk noe mer svar eller ble utredet for det som sto i henvisningen. Totalinntrykk: lege som har dårlig tid og ikke bryr seg om pasienter, samt svært arrogant.

Imøtekommende og effektiv

Lege: Usman Rana Skrevet

Hadde hard mandel i halsen i flere mnd. Legen tok meg på alvor for å utelukke farlige sykdomene. Dette ble gjørt på raskt og effektiv måte. 10/10

Faglig meget god og svært kunnskapsrik

Lege: Cecilie Dobloug Skrevet

Da jeg kom til Cecilie Dobloug fikk jeg fagkunnskapen som gjorde meg frisk. Det har ikke vært nødvending med oppfølging eller noe ettersyn på grunn av skikkelig og grundig behandling fra starten. Dobloug fremstår som veldig kunnskapsrik og som en person som helt åpenbart kan sitt yrke.
Hun er tillitvekkende og jeg føler meg veldig trygg hos henne på grunn av hennes faglig høye nivå. Hun var også mottagelig for mine synspunkt, og har fremstått akkurat slik vi ønsker en lege skal være.

Distansert og faglig dyktig

Lege: Kristina Sole Skrevet

Er du ute etter kun å få gjennomført en faglig grundig GU uten å stille spørsmål eller har behov for et minimum av medmenneskelighet, er Kristina Sole rette personen for deg. Men har du i tillegg behov for å stille spørsmål, bli forklart og bli vist omsorg og medmenneskelighet, er det bare å styre LANGT unna.