Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Samlebånd

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Styr unna hvis du er fristbruddspasient!

Har tatt gastroskopi 6 ganger tidligere gruet meg ikke i det hele tatt. Det har alltid vært mildt ubehagelig, men denne undersøkelsen opplevdes som et overgrep.

Det gikk 15min fra jeg ble hentet på venteværelset til jeg sto på gata og bestilte skyss.

Ingen dialog i forkant, ventet ikke til lidokainsprayen hadde virket, bare kjørte på. Jeg signaliserte at han måtte stoppe, men han sa bare "pust gjennom nesen!" (Som jeg gjorde).

Det var en sykepleier til stede i rommet, men hun sto med ryggen til borti en krok. Etter undersøkelsen var hun svært behjelpelig med å tørke slim som hadde veltet ut av meg.

Jeg var helt utslitt, så jeg klarte ikke si noe til legen, tok bare imot resultatet hans og gikk.

Betryggende og kjapp behandling

Lege: Sinan Dheyauldeen Skrevet

Fjernet mandlene, og ble møtt av et særdeles bra oppplegg. Oppfølging underveis og i ettertid var veldig bra.

Dårlig til å lytte og hadde det travelt

Lege: Kjell Heuser Skrevet

Enda en lege som tar ikke kvinner seriøst. Måtte bruke tid til kverulere om stress og angst, noe jeg ikke har, dette resulterte med at jeg rakk ikke å fortelle hva jeg egentlig plages med.
Ba meg å kontakte fastlegen for å få henvisning til videre undersøkelser knyttet til nevrolog timen. Epikrise som var sendt til fastlegen hadde flere feil.

Min reddende engel

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Etter å ha slitt med dundrende hodepine i lange perioder av gangen uten å få noe som har hjulpet mot det, er det helt fantastisk å komme til en lege som forstår og kan stille en diagnose. Faglig dyktig, grundig og en som tar deg på alvor.
Fikk en injeksjon som gjorde at hodepinen ble meget bedre og at livskvaliteten kom tilbake.

Distansert lege

Lege: Kristina Sole Skrevet

Var hos Dr.Sole for en rutinesjekk. Hun oppdaget noen uregelmessigheter hun tok prøver av. Jeg prøvde å oppnå kommunikasjon med henne om dette kunne være tegn på noe mere alvorlig etc, uten å lykkes. Hun svarer som i prinsippet riktig nok er, at hun ikke kan si noe om dette før prøvesvar foreligger. Utover dette hadde hun ingenting å si om saken.Jeg går fra timen timen urolig for at hun har oppdaget noe skjeldent/farlig/potensielt dødelig. Jeg synes det er rart at det skal være gjennom et googlesøk ute på parkeringsplassen at jeg får avklaring på i hvor stor grad jeg bør bekymre meg i tiden fram til prøvesvarene foreligger. Det dr.Sole hadde tatt prøver av, leser jeg der, er relativt vanlig, og ondartet i mindre en 3% av tilfeller. At en lege ikke kan dele slik informasjon til en pasient uten å oppleve at hun samtidig på et eller annet vis garanterer for mine prøvesvar er merkelig. Jeg har aldri opplevd en gynekolog så distansert som under konsultasjonen jeg hadde med Dr.Sole.Jeg anbefaler å styre unna denne legen om du synes at en liten dose empati er en naturlig del av et legebesøk du i tillegg skal betale flere tusen kroner for.
En stjerne. Mest fordi prøvesvarene viste seg å være helt fine.