Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Hyggelig, men

Lege: Usman Rana Skrevet

Legen er veldig hyggelig og høflig, og fremstår sympatisk, dog noe distrahert og påtatt. Han kommuniserer godt. Likevel opplever jeg ikke at han helt hører deg og forstår alvoret. Han avskriver dine forslag og hinter endel til at det alt kan dreie seg om stress. Henviser likevel videre.

Fantastisk!

Lege: Usman Rana Skrevet

En av de beste legene som jeg har noengang hatt muligheten til å treffe. I tillegg til at han er kunnskapsrik og alltid to the point, er han morsom, omgjengelig, og hører gjerne på mine meninger. Jeg vil alltid komme tilbake med glede til han! Takk Dr. Rana!

Respektløs

Lege: Cecilie Dobloug Skrevet

Fikk et godt inntrykk basert på hvilke vurderinger hun hadde fra andre.

Har hatt enorme helseplager i lang tid, mest somatiske, men også psykologiske. Hadde også forberedt blodprøvesvar, sammenstilt, skrevet ned alle symptomer og hele sykdomshistorikken. Hun valgte seg ut noen ting hun syntes var interessant, og resten ignorerte hun.

Svært preget av å fremstille det som at de psykologiske symptomene var det som både forårsaket all somatisk sykdom, men også at det var det eneste svaret på somatiske symptomer. Dette på tross av at jeg har beviselige somatiske plager gjennom positive blodprøvesvar osv. Ville ikke gått til henne dersom det er et psykologisk aspekt ved sykdom.

Behagelig, vennlig og flink

Lege: Caroline Becker Skrevet

Dr. Becker var utrolig hyggelig, kunnskapsrik og forståelsesfull, og skapte trygge rammer rundt undersøkelsen som jeg grudde meg veldig til. Celleprøven var tilnærmet smertefri, og hun forklarte underveis det som skjedde på en rolig og fin måte. Heretter går jeg kun til henne!

Kald og uinteressert lege

Lege: Kristina Sole Skrevet

Legen fremstår uvennlig og får deg til å føle deg dum og liten. Ønsker ikke å høre pasientens sykdomshistorie eller forklare hva som skal skje, gir ikke oppdateringer underveis i undersøkelsen og er lite forståelsesfull på spørsmål. Stilte seg helt uforstående til at jeg synes prøvesvar var vanskelig å prosessere og trengte tid. Ville bare ha en beslutning på om jeg ønsket operasjon eller ikke så hun kunne fortsette dagen sin. Styr unna!