Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Super dyktig hudspesialist!

Lege: Anne Sofie Brandstorp Skrevet

Var for første gang hos Dr. Anne Sofie Brandstorp i dag, og må si jeg er meget imponert og tilfredsstilt med den ivaretakelsen jeg fikk av denne legen.

Hadde bestilt time for en problemstilling, fikk dette utredet og behandlet men det som overrasket meg er hvor nøye denne legen var, hun oppdaget nemlig noe annet som jeg ikke var oppmerksom på og som jeg ante ingenting om. Hun nølte ikke med å ta den andre problemstillingen under samme konsultasjon da hun hadde tid til rådighet. Jeg merket ingen ubehag når legen utførte et lite inngrep og Dr Anne Sofie var veldig god til å kommunisere med meg under hele prosessen. Jeg følte meg veldig ivaretatt og følte meg sett, dette er noe andre leger burde lære av. Jeg kommer til å dra tilbake til Dr. Anne Sofie uten tvil dersom jeg skulle ha behov for en hudlege spesialist igjen. Hun var blid, lyttet godt, undersøkte nøye og utførte grundig behandling. Svært kompetent hudspesialist!

Tusen takk for en flott service og utrolig god behandling🙏🏽
Anbefaler Dr. Anne Sofie Brandstorp på det sterkeste😊

Gastrokopiutførelse-suveren

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Jeg har hatt gastroskopiundersøkelse hos Aleris og Gastroenterolog Ranjeet Singh Dhatt den 26.1.2023 i narkose.
Undersøkelsen syntes helt suverent gjennomført og
dette gjaldt også ALL dialog og kontakt med Ranjeet
i ettertid og frem til dato. Har hele tiden blitt fulgt opp
også av øvrige Alerismedarbeidere på sikreste vis og kan på det sterkeste anbefale behandling hos dere og deg Ranjeet. Tusen takk.

Compassionate Advocate for Complex Pelvic Pain Cases

Lege: Jenny Alvirovic Skrevet

My experience with Dr. Jenny Alvirovic was exceptional, especially considering my complex pelvic pain condition. Dr. Alvirovic demonstrated real empathy and understanding, never dismissing the seriousness of my case or the impact it has on my life. She pursued the right specialists to help resolve my problem and assured me of her full involvement in my journey towards relief. Dr. Alvirovic's concern and encouragement were a source of strength, a welcome contrast to previous experiences where extreme pain was incorrectly attributed to my ‘mood disorders’. I'm holding on to hope, thanks to Dr. Alvirovic, that someday this pain will come to an end.

Fantastisk!

Lege: Caroline Becker Skrevet

En fantastisk lege, kunnskapsrik og utrolig vennlig. Følte meg trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingen.

Min reddende engel

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Jeg har hatt flere nevrologiske symptomer som gjorde meg redd og som ingen kunne gi en forklaring på. Jeg har måttet kjempe for å bli trodd. Føler at nevrologen Mirza tok veldig godt imot meg.

Han tok flere prøver og oppdaget hva som feilet meg. Anbefaler denne legen om du har symptomer andre ikke finner ut av.