Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Trygg medmenneskelig flink på kommunikasjon

Lege: Caroline Becker Skrevet

Dr Becker er trygg god å snakke med .Jeg er døv ,kommer med tegnspråk tolk .Snakker rolig forklarer svarer på spørsmål .Jeg føler Hun har god tid til meg .

Behagelig, dyktig og kunnskapsrik

Lege: Usman Rana Skrevet

Har hatt et problem i snart 6år. Allerede etter 2 økter med Usman har jeg snart blitt kvitt problemet helt. Til tross for fastleger som sa at det er kronisk, klarte Usman faktisk å komme med gode løsninger etter å ha tatt noen analyser og undersøkelser.

Alt i alt, meget dyktig, informativ og trygg person!

Fantastisk revmatolog

Lege: Cecilie Dobloug Skrevet

Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg fikk Cecilie som revmatolog. Hun er så innmari god på alle måter. Man blir møtt med medmenneskelighet på en måte få klarer. Hun setter seg virkelig inn i problemene når man forklarer. Jeg har fibromyalgi som må være den rareste og største paraplysykdommen for ca alt. Jeg forventer rett og slett ikke at folk vet så mye om denne sykdommen, men Cecile forstår og kan masse. Og hun mukker ikke på å henvise deg videre sånn at man blir ordentlig utredet. Hun er en sånn type lege man bare gleder seg til å møte. Jeg kan varmt anbefale henne til alle som trenger en revmatolog som virkelig tar deg på alvor. Nå har jeg helseforsikring, men om jeg ikke hadde det så hadde jeg uansett gått til henne. Hun får deg til å føle deg forstått, ivaretatt og satt pris på. Jeg hadde gitt henne 100 stjerner om det var mulig.

Fantastisk kirurg!

Lege: Børge Davik Skrevet

Davik har operert meg for Lipødem i ben to ganger, og jeg er utrolig fornøyd. Ved første konsultasjon tok han meg i mot som en varm, forståelsesfull og lyttende lege. Resultatene etter operasjon viser at han er nøyaktig og har forståelse for problemet.

Anbefales på det aller aller varmeste. Her får du en svingod kirurg kombinert med en varm og forståelsesfull lege.

Meget dyktig

Lege: Mirza Jusufovic Skrevet

Jeg er takknemlig for all behandling som jeg fikk fra Mirza. Jeg hadde mye smerter tidligere. Min hodepine er blitt mye bedre med behandling. God service. Jeg anbefaler andre som plages av migrene.